16.10.2011

My golden pants


Selasin tuossa äsken läpi kuvia ja muistin just että mullahan on mun kivat kultaset housut Monkista enkä oo käyttäny niitä vähään aikaan. Ajattelin lätkästä tänne kuvia niistä koska sit ainaki blogi muistuttaa mua niistä :D Saatte kans mielellään kertoo ideoita kuinka yhdistää ne johonki yläosaan :) (Kuka yrittää täällä innokkaasti vältellä kouluhommia)


Jag gick igenom lite bilder och kom precis ihåg att jag har ju mina fina guld byxor från Monki och har inte använt dem på ett tag. Tänkte slänga hit lite bilder på dem för då kommer jag iaf ihåg dem via bloggen :D Ni får gärna ge idéer om hur jag kunde kombinera byxorna :) (hmm vem försöker effektivt undvika skolarbeten)






















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)