7.9.2011

Facial beauty products


Hei moi! Tänäänhän mulla piti olla matikantentti joten heräsin seiskalta, söin aamiaista, laittaudun ja lähin kouluun puol yheksäks. Siellä huomasin mun luokkakavereita jotka istu ruokasalissa ja näytti ärsyyntyneiltä. No meijän opettaja oli perunu tunnit klo 7 aamulla ja luuletteko et siihen aikaan tarkistaa meilit :D No meillä ei ollukaan sit tunteja mut tehtiin sit pari tehtävää valmiiks. Kaikki stressi meni ihan hukkaan ja taas täytyy lukee uudestaan ens viikolle joka tarkottaa lisää finnejä naamaan. Epäpuhtaasta ihosta puheen ollen, ostin eilen kaks ihonhoitotuotetta, yhen mansikkakuorintavoiteen ja voiteen finnejä vastaan. Molemmat makso 2,90 joten saa nähä miten toimii. Palaan sit tulosten kera ku oon kokeillu niitä jonki aikaa :) 


Hejsan! Idag skulle jag ha mattetent så jag vaknade runt 7, åt frukost, fixade mig och drog till skolan halv 9. Märkte i matsalen att en del av mina klasskompisar satt där och såg arga ut. Vår lärare hade inhiberat lektionerna kl 7 på morgonen så hur troligt är det att människorna kollar sina mejl den tiden :D Vi hade då inga lektioner men vi blev kvar och gjorde klart ett par uppgifter. All stress för tenten rann ut i sanden och måste igen plugga inför tenten nästa vecka som betyder mera finnar i ansiktet. Men på tal om oren hy, jag köpte igår två ansikts produkter, en jordgubbsscrub och en creme som motverkar finnar. Båda produkterna kostade 2,90 så får se hur dem funkar. Återkommer med resultat när jag testat dem en tid :) 












1 kommentti

  1. Kivalta näyttävät tuotteet, tulosten esittelyä odotellessa.. :)

    http://samoillaraiteilla.blogspot.com

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)