14.8.2011

Outfits in Copenhagen


Kun oltiin Kööpenhaminassa heinäkuussa siellä sattu aikamoiset sateet just sillon ku siellä tallusteltiin. No mähän olin fiksuna pakannu mukaan shortseja ja toppeja mut eihän sitä pystyny niitä käyttään joten mun asusaldo jäi aika samanlaiseks. Ajattelin nyt kumminki jakaa teille nämä asukokonaisuudet :) 


När vi var i Köpenhamn i juli regnade det massor precis den tiden vi snurrade runt där i ett par dagar. Jag var ju så smart att jag packade med shorts och linnen men man kunde ju inte ha dem pga vädret så mina outfits blev ganska likadana. Tänkte ändå dela med mig mina outfit från resan :) 


Outfits in Copenhagen 


T-shirt: Weekday // Jacket: H&M // Jeans: Dr Denim // Bag: Handmade from Rome // Converse






Top: Gina Tricot // Sweater: H&M // Jeans: Dr Denim // Fringebag: Lindex // Converse 














Jacket: H&M // Sunnies: Seppälä // Top: H&M // Scarf: Seppälä // Leggings: Seppälä // Converse // Bag: Second Hand







Turban: Gina Tricot // Top: Gina Tricot // Jeans: Dr Denim // Converse


2 kommenttia

  1. lovely post!
    I like your blog so much!
    xxx

    www.fashionapp.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. millä teet noi avaruusmuokkaus jutut, noi on hienot?:>

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)