24.8.2011

A big scarf is a must!


Hyvää päivää ihanaiset!! Kerranki repäsin ja nukuin yhteentoista asti. Heräsin kyllä kaheksalta kuuntelemaan The Voicen unelmalaukku kisaa mut ei vieläkään onni potkaissu mua. Mut en luovuta vielä, kyllä se mun kohdalle tulee :D Mulla on taas nii kauhea hinku päästä kaupungille et varmaan meen. Mulla on vähä kaikkee mitä haluaisin kuten mustat korkkarit, pantoja eri väreissä, ne Weekdayn nilkkurit, mustat Dr Denimin farkut jne. Mut mulla ei todellakaan oo varaa kaikkeen joten pitää kattoo mihin satsata. Mut joo aloin tässä miettiin et mitä muuta on hyvä olla syksyllä ja yks ehdoton must on isot, ihanat huivit eri malleissa :) 


God dag ni härliga!! För en gångs skull satsade jag och sov till 11. Vaknade dock 8 och lyssnade på The Voice och vem som vann drömväskan och det var inte jag ännu heller. Men jag ger inte ännu upp, nog vinner jag ännu :D Har igen ett sådant sug att dra till stan så jag tar väl och drar dit då. Har en del jag skule vilja köpa så som nya svarta högklackade, hårband i olika färger, skorna från Weekday, svarta jeans från Dr Denim osv. Har verkligen inte råd med allt så måste kolla vad jag skall satsa på. Men jo började fundera vad annat man borde ha på hösten och en absolut måste är stora härliga halsdukar i olika modeller :) 




Scarf: H&M (My sisters)



Scarf: Vero Moda



Scarf: H&M



Scarf: Gina Tricot




Scarf: Seppälä






5 kommenttia

  1. Vad snygga scarfs/halsdukar.=) Måste skaffa mig lite nya sådana nu när det börjar bli kallt.

    Sv. Visst var de? De kostar bara 299 kr också.

    VastaaPoista
  2. Du har så fina outfits! :) härligt att du orkar uppdatera så ofta

    VastaaPoista
  3. Yes! I love big scarves. They became such a staple for me last fall/winter.

    -Ellie

    VastaaPoista
  4. kiva blogi sulla! ihania asuja kaikki :)

    VastaaPoista
  5. Your right! it's a must!!

    http://fashionindahat.blogspot.com/

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)