6.7.2011

A white piece of beauty



Huomenta päivää!! Taas on pari päivää menny näin muissa tekemisissä joten taas jäi blogi toiselle sijalle. Eilen siivosin about koko päivän ja aloin pakkaan laukkuja koska lähen huomenna Kokkolaan. Tänään saan sit pakata loput ja ottaa vaan rennosti :) Viime viikonloppuna kävelin mun uudessa tunikassa joka on nii ihana päällä :) Tässä teille kuvia viimelauantaisesta asusta.


God morgon dag!! Igen har ett par dagar gått snabbt förbi med andra sysslor så bloggen har varit på andra plats. Igår städade jag typ hela dagen och började packa väskorna eftersom jag åker imorgon hem till Karleby. Idag får jag packa resten och ta det lugnt :) Förra veckoslutet hade jag på mig min nya tunika som är så skön på :) Här har ni bilder från outfiten.


A white dream like icecream











Tunic: H&M // Belt: Gina Tricot // Wedges: Monki // Glasses: H&M

1 kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)