3.7.2011

A little blue and yellow in the city


Heippa! Tänää on kyl nii perus sunnuntai fiilarit ku ajattelee koko ajan et huomenna töihin mut eipä tarvikkaan :D Tosiaan mul on kauheena eri kuvia joita en oo vielä julkassu joten palataan perjantain kuvasaldoon jossa on muuten illalta kivoja kuvia jotka liittyy musiikkiin :) Perjantaina kävästiin alennusmyynneissä Jennan kaa jolloin päätin et t-paitaa päälle ettei olkapäät pala :) Sitä paitsi toi Jonakselta saatu paita on niin ihana päällä. Tartuin muuten NO FASHION VICTIMS Emmin postaussyöttiin ja testaanki tänään montako eri kauneudentuotetta käytän yhteensä. Tähän palailen sit illalla ku kaikki tökötit on laitettu naamaan :D


Hejsan! Idag är det en så typisk söndagskänsla eftersom man tänker ju hela tiden att imorgon gäller det jobb fast så är det ju inte :D Har förresten mycket bilder som jag inte ännu hunnit publicera så vi går nu tillbaka till fredagen och har ännu kvällsbilder som har med musik att göra :) På fredagen var jag och Jenna och kollade reorna på stan och bestämde mig för att slänga på mig en t-shirt för att inte bränna mina axlar :) Dessutom är t-shirten som Jonas gett mycket skön på. Jag gick med på att göra inlägget som Emmi från NO FASHION VICTIMS skrev om där man skall räkna hur många skönhetsprodukter man använder under en dag. Återkommer till detta senare när jag använt allt för idag :D 


Friday in the city






T-shirt: Herrlicher // Shorts: H&M // Belt: H&M // Hairband: Ninja for men // Bag: Handmade from Rome 
// Shoes: Monki // Glasses: H&M


OH like it like it or noo take it off? 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)