4.7.2011

Kauneudentuotteiden summa eilen



No mutta hyvää päivää kaikille! Eilen tosiaan hankin matskut kauneudentuotteiden summan yhtenä päivänä jonka luin NO FASHION VICTIMS Emmin postauksesta. Noni eiköhän aloiteta eilisestä aamusta.


Men god dag alla! Igår uppfyllde jag inläggsmaterialet om att räkna alla skönhetsprodukter som jag använde under en dag som jag läste från NO FASHION VICTIMS bloggen som Emmi skriver. Så vi tar och börjar från morgonen.






Before makeup


Aamu alkoi kasvojen pesulla Neutrogenan 2 in 1 tuotteilla plus kahella kasvovedellä. 

Morgonen började med ansiktstvätten 2 in 1 från Neutrogena plus två olika ansiktsvatten. 



Sit jatkoin Erisanin päivävoiteella jonka jälkeen levitin Yves Rocherin primerin ja tummille silmänalusille garnierin roll-onia.


Sedan fortsatte jag med dagcreme från Erisan och därefter en primer från Yves Rocher och för mina mörka ringar Garnier roll- on.


Makeup



Sit oliki meikkien aika ja aloitin levittämällä Maybellinen affinitone meikkivoidetta koko nassuun. Sen jälkeen kaikkien epäkohtien päälle Makeup storen cover all mix peiteväriä ja lopuks Mschic mineraalimeikkipuuteria. 

Sen var det dags för smink och började med Maybelline affinitone foundation runtom hela ansiktet. Efteråt på alla blemmor och röda områden cover all mix från makeup store och slutligen Mschic mineralfoundation puder.





Sit sipasin luomille vähän luomiväriä jonka oon saanu lahjaks jennalta :) Vähän kajaalia ja ripsaria.


Sedan lade jag lite ögonskugga på ögonen som jag fått i present av jenna :) Lite kajal och mascara.








Kainaloihin Garnierin dödöä, kasvoille aurinkopuuteria ja huulielle punaista huulipunaa.


I armhålorna lite Garnier deodorant, solpuder runtom ansiktet och röda läppar.




Hair








Hiuksiin suihkautin klippoteket kuivashampoota.


I håret sprayade jag torrshampo från Klippoteket.




Evening



Illalla käytin taas samoja kasvojenpesuaineita ku aamulla plus et käytin näitä. Eka käytin silmämeikinpoistoainetta ja sit nää perus neutrogenat ja kasvovedet. Näiden jälkeen käytin munkin mehiläisvoidetta kaikkien finnien päälle, tämän jälkeen kuuluisaa etanavoidetta ja siihen vielä sekoitin Nivean natural beauty voidetta. 


På kvällen använde jag igen samma ansiktstvättsprodukter som på morgonen pluss dessa grejer. Först blev den ögonsminkborttagningsmedel och därefter samma neutrogena och ansiktsvatten. Efter dessa använde jag Munkens bisalva på mina finnar, sedan blev det dags för den kända snigelcremen och blandade ännu till min Nivea natural beauty creme. 






Eli nyt ku laskee kaikki nämä yhteen, tuloksena on 20 eri tuotetta. Nyt ois kans kiva kuulla montako tuotetta te ite käytätte yhtenä valittuna päivänä :)


Nu när man räknar ihop alla dessa blir summan 20 olika produkter. Nu vore det jätte roligt att höra hur många produkter ni själva använder under en viss dag :) 









2 kommenttia

  1. olipa hauska postaus, en ookaan ajatellu mitä kaikkee sitä naamaan läträä aamuisin :D

    VastaaPoista
  2. Onko tuo garnierin roll on tummille silmän alusille mistään kotosin??

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)