2.7.2011

Beautiful friday


Tosiaan eilen olin jo viettämässä ekaa lomapäivää mut meninki sit sinne Koskenrantaan syömään lounasta entisten työkavereiden kanssa ja oli kivaa. Päätin pistää pitkät housut jalkaan ihan sympatiasta sillä tiesin kuinka lämmin siellä toimistossa oli ollu joten olin hengessä mukana :D Tosin hikoilin ku sika ku ootin niitä Koskenrannassa ku kerran oli semmoset 30 astetta. No mut tässä vähän kuvasaldoa.


Det var faktiskt igår då jag invigde sommarlovet men tog mig dock till Koskenranta för att äta lunch med jobbet och det var roligt. Bestämde mig för att slänga på mig långa byxor av sympati eftersom jag visste hur varmt de hade haft på kontoret så jag var på samma nivå :D Dock svettades jag som en jävla gris när jag väntade på dem vid Koskenranta, det var trots allt runt 30 grader. Men jo lite bilder varsågoda.


Friday daylight








Top: Gina Tricot // Jeans: H&M // Bag: Handmade from Rome // Glasses: H&M // Sandals: Aleksi 13

2 kommenttia

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)