29.6.2011

Dude look at my coral pants


Moikka moi! Tukalasta lämmöstä huolimatta pukeuduin eilen pitkiin housuihin ja farkkupaitaan. Ajattelin et noh pari työpäivää jäljellä jonka jälkeen voin pukeutua sään mukaisesti. Että nämä 10 viikkoo on menny nopeesti. Työharjoittelu on ollu antoisampaa kun pelkkiä mansikoita, lisänä on ollu kermavaahdot ja suklaat :D Voin kyl sanoo et oon oppinu nii paljo et tästä jäi täyskäsi ja kaikki piiloässät käteen. Mut hei tässä teille eilisen asua, voin sanoo et kuran värinen asukokonaisuus se ei ainakaan oo :P


Hejsan svejsan! Fastän det var otroligt hett igår bestämde jag mig för att klä mig i långa byxor och jeansskjorta. Tänkte att äsch ännu ett par dagar på jobbet och därefter får jag ju klä mig exakt enligt vädret. Alltså fasiken hur snabbt dessa 10 veckor har gått. Praktiken har varit mer givande än enbart jordgubbar, det har varit med grädde och choklad som tillägg :D Kan säga att jag har lärt mig så mycket att det har blivit en fullhouse och alla ess i handen. Men hej här har ni bilder från min gårdagens outfit, kan säga att färgvärlden är iaf inte bajs :P









Shirt: Gina Tricot // Hairband: Gina Tricot // Jeans: H&M // Sandals: Aleksi 13 // Bag: Handmade from Rome // Sunnies: Seppälä

How did I look?


1 kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)