20.5.2011

The little pink blazer


Nonii nyt väsyny Anna on taas kotona ja pääsee viikonlopun viettoon! Sillon ku painaa duunia 5 päivää putkeen on kyl v-loput nii ihania ja korkeessa arvossa :) Tosin huomenna aion herätä aikasin jotta pääsen kaupungille ajoissa vähä kyttäileen uusia tuotteita. Tänää oli tosiaan ihanan lämmin päivä joten pärjäsin hyvin mun bleiserissä, lämpö tuntuu niin hyvältä eikös? :D Mut nyt pitää mennä just tekee vähä ruokaa ja sit kattoo vähä nettitv:tä. Tässä teille päivän asua ja mun herkullinen resepti.

Sååå nu är en trött Anna hemma igen och så får man fira veckoslutet! Då när man jobbar 5 dagar så är nog veckosluten så sköna och uppskattade :) Fast imorgon tänker jag stiga upp tidigt så jag kan dra till stan i tid och spana efter nya produkter. Idag var en så skön varm dag så jag klarade mig bra i min ljusröda kavaj, värmen känns så bra, visst? :D Men nu måste jag börja dra och fixa mat och sedan kolla på lite tv. Här har ni dagens outfit och mitt goda recept.


MY LOOK TODAY





Blazer: Gina Tricot // Glasses: Seppälä // Bag: Guess 
// Jeans: Dr Denim // Shoes: Bianco // Belt: H&M


Resepti/Recept


2 kaurapaahtoleipää/havretoast
Oliiveja sipulitäytteellä/Oliver med lökfyllning
Mozzarella
Rucola
Yoghurt + dip
Omatehdyt jauhelihapihvit/ Egengjorda köttfärsbiffar




3 kommenttia

  1. Fabulous! It is very beautiful and you look fantastic wearing it!! :D

    xx

    Have a nice weekend! :)

    www.sickbytrend.com

    VastaaPoista
  2. nice outfit. you look very pretty in it. :)

    VastaaPoista
  3. Kiitti :) Valkonen on ollu mun lemppari väri vaik mite monta vuotta. Ja en pistä yhtään pahitteeks et kirkkaiden värien lisäks muodis on tänä keväänä myös valkonen! :D

    Päätin nyt vähän matkii sua ja vastaa tänne sun blogiin, vaikka normisti vastaan aina kommentin perään :P

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)