6.4.2011

This is my look today


Moikka! En kauheena ehi kirjottaa sillä lähen kotiin iltapäivällä ja pitäis saada kaikki kamppeet mukaan, haha aatelkaa suksipussi, matkalaukku, käsilaukku ja muovipussi :D Siinä on kyllä ongelmia mut eiköhän sitä jotenki saa ne raahattua kaupunkiin :D En usko et enää bloggaan tänään koska tuun siinä kaheksan maissa kotiin nii pitää syödä sun muuta. Mut huomenna sit viimeistään, moikka :) 

Hejsan! Hinner inte skriva så mkt nu eftersom jag drar hem på eftermiddagen och borde få alla saker med mig, haha tänk er, skidpåsen, resväskan, handväskan och en plastpåse :D Kommer nog bli problem men borde nog få dem släpat till stan :D Tror inte jag bloggar mer idag eftersom jag kommer hem runt åtta så kommer jag äta mm. Men skriver senast imorgon, hejdå :) 


Travel outfit






Shirt: Gina Tricot // Scarf: Ninja for men // Jeans: Dr Denim 
// Socks: Gina Tricot // Shoes: Din Sko 


2 kommenttia

  1. you are definately rocking that scarf in your hair!
    x
    M.

    VastaaPoista
  2. Terve, Anna! Safarityylisen pukeutumisen vankkumaton kannattaja toivottaa sinulle turvallista kotimatkaa...

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)