11.3.2011

Black blazer matching blue jeans


Tällä hetkellä vedän Hot Rod sipsejä, katon American Pie - The Wedding leffaa joka tulee tv:stä ja otan vaa rennosti. Aattelin et voisin samalla lukee vähän tenttiin ja yrittää saada päähän vähä oikeustiedettä, vähän näi lepsusti vaan nii toivon mukaan opin jotain :D Tänään käväsin tosiaan kaupungilla, pitelin kädessä 3 Gina Tricot vyötä, samaa mallia ja vertailin mikä niistä ois ollu paras mut kaikissa oli jotain pikkuvirheitä joten värikäs punosvyö jäi kauppaan. No ihan hyvä etten ostanu vaan pysyin mustissa perus pompuloissa jotka ostin H&M:stä, 1,95€. Mut hyvää perjantai iltaa kaikille mitä nyt ikinä teetteki :) Jos meette juhlimaan, tanssikaa munki puolesta, jos jäätte kotiin rentoutuun, syökää ja nauttikaa lepposasta meiningistä!

För tillfället äter jag Hot Rod chips, kollar på American Pie - The Wedding som kommer på tv och tar det lugnt. Tänkte att jag kunde läsa inför tenten samtidigt och försöka trycka in i hjärnan lite juridik, lite såhär avslappnat så kanske jag lär mig ngt :D Idag var jag på stan, höll i handen 3 stycken likadana skärp från Gina Tricot och jämförde dem med varandra men alla 3 hade små fel så det fina skärpet blev kvar i butiken. Egentligen bra att jag inte köpte utan höll mig i basic svarta hårsnoddar som kostade endast 1,95€ från H&M. Men ha en bra fredags kväll vad ni nu gör :) Om ni drar och festa, dansa för min skull, ifall ni blir hemma och slappnar av, ät och njut av en avkopplande stämning!


My outfit today

Photobucket


Photobucket



Blazer: H&M
Belt: H&M
Body: Seppälä
Jeans: Dr Denim
Shoes: Bianco








8 kommenttia

  1. Ihana asu, mä tykkään tosi paljon!:)
    Arvaas vaan alkoiko mun nyt tehä mieli hot rodeja, pitkään aikaan en oo niitä syönytkään, pitää varmaan kauppareissulla ostaa :D

    VastaaPoista
  2. Upea outfitti kaikkine asusteineen. Nuo Biancon kegät on todella tyylikkäät! :-)

    VastaaPoista
  3. Hi, Anna! Previous writer took words right out of my mouth. You are wonderful!!!

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Oh thank you, blushing here right now :)

    VastaaPoista
  5. you're such a beatuy girl:)! loving your shoes a lot! can I buy them online?

    VastaaPoista
  6. wow you are really beautiful!!! I love your outfit! you look amazing!!! and I love your "hola amigos" :)
    lost of kisses

    VastaaPoista
  7. oh my seem like u realllyyyy love the killers! love it so many photos for me to catchup on!

    http://moncheri-lily.blogspot.com

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)