14.3.2011

"Baila en la calle de noche, baila en la calle de día"


Hei moi! Puhuin tuossa kahen maissa mun luokkakaverin kaa ja meninki koululle puol neljäks kuunteleen opinnäytetöitä nii sain enemmän leimoja pakollisiin läsnäoloihin ja pääsee sit sen kurssin läpi. Tänään olin jopa niin aktiivinen et jaksoin värkätä vähän löysiä kiharoita hiuksiin ja niistä tuli ihanan rennot. Nyt pitäis alkaa lukeen tenttiin taas jälleen mut onneks oon ainaki oppinu yhen jutun xD Matkaa on vielä vaikka kuinka! Onko teillä muuten mitään vinkkejä aktiiviseen lukemiseen ja kuinka helpoiten muistaa? Onneks ostin vähä mässättävää, se ainaki helpottaa pänttäämistä. Mut tässä teille päivän asu ja kirjottelen ehkä vielä myöhemmin.

Hej hej! Snackade med min klasskompis runt två tiden och drog halv fyra och lyssna på ett par examensarbeten så fick jag mitt pass fullt och kommer igenom kursen. Idag var jag till och med så aktiv att jag orkade fixa lösa lockar i håret och dem blev riktigt bra. Nu borde jag börja läsa inför tenten igen men tur att jag har iaf lärt mig en grej xD Dvs har massor kvar att lära mig! Har ni förresten tips på hur man läser aktivt och kommer bäst ihåg saker? Tur att jag köpte lite smått och gott, underlättar pluggandet lite. Här har ni dagens outfit, kanske jag skriver lite senare. 

Feathers and jeans

Photobucket


Photobucket

Blazer: H&M 
Body: Seppälä
Belt: H&M
Jeans: Dr Denim
Shoes: Bianco
Earrings: Seppälä




6 kommenttia

  1. Terve, Anna! Safarityylisen pukeutumisen vankkumaton kannattaja lähestyy sinua pienen jutun muodossa. Näytät hyvältä noissa kuvissa. Erityisesti pidän tuosta kuvasta, joka on alhaalla vasemmalla. Että tämmöinen kommentti. Minä lähden nyt kahville. Mutta sitä ennen toivotan sinulle oikein mukavaa maanantai-illan jatkoa. Olen yhteyksissä...

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Heippa hei! Kiitoksia :)

    VastaaPoista
  3. Makee bleiseri!

    Noi lukukikat on kyllä niin yksilöllisiä. Mä yleensä teen jotain muistiinpanoja/listoja tärkeistä kohdista samalla kun luen. Muuten mun on melkein mahdoton keskittyä, kun alan aina ajatella kaikkea muuta...

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)