17.3.2011

Back home!


Moikka! Kotona ollaan. Juna oli tosin 25 minsaa myöhässä joten annetaan taas jälleen isot aploodit VR:lle, jeeee!!! No mut täällä ollaan nyt ja on masu täynnä hyvää ruokaa :) En oo oikee ehtiny ny bloggailla ja kohta pitää mennä nukkuun sillä on aikanen herätys ja vähemmän kiva tilaisuus nimittäin hautajaiset suvun sisällä. Mulla on kyl kuvia päivän asusta mut oon sen verran poikki et taidan mennä heti sängyn pohjalle kattoon tv:tä ja sit nukkuun. Mut huomenna bloggailen sit myöhemmin, sain vähä H&M kamaa tänne kotiin joten jospa niistä sit kuvia :) Kiitos muuten kaikista kommenteista, piristi mun päivää tosi paljon! Öitä :)

Hejsan! Hemma igen. Tåget var dock försenat 25 minuter så vi får ta och ge stora aploder åt VR, jippie! Jo men nu är jag här och magen är fullt av god mat :) Har inte hunnit blogga och snart måste jag gå och lägga mig för måste vakna upp tidigt imorgon för vi har begravning inom släkten. Har nog bilder på dagens outfit men är så slut att jag drar till sängen nu och kollar på tv och sedan och sova. Men skriver mera imorgon, fick lite H&M grejer så om jag visar bilder på dem :) Tack förresten för alla kommentarer, piggade upp min dag så mkt! God natt :)

Random pics











2 kommenttia

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)