17.2.2011

Eläinkuvioita, sähkönsinistä, farkkushortsia ja konjakinruskeaa


Hei moi! Taustalla pauhaa Idols lauluja ja täytyy sanoo et Helsingissä on ollu paras taso tähän mennessä. No mut tämän päivän tapahtumiin, nimittäin käväsin tänään kaupungilla kokeilemassa kevätvaatteita ja lisäks ostin meikkivoiteen ja yhen neuleen, hyvin tyytyväinen oon. Tosin oisin voinu tänää pukeutua lämpimämmin koska ulkona on ihan jääkylmä, ei nyt kyllä kevät tänne ja heti!! Ehkä Emmi tuo lämpöä sieltä Hollywoodista :D Ja kylmyydestä puheenollen huomaa et muitaki ihmisiä näköjään ärsyttää tää kylmyys sillä olin nousemassa spåraan ja sieltä tuli noin 25 vuotias nainen ulos ja mun ympärillä oli kauhee ruuhka. No sehän päätti kovilla voimilla siirtää mut pois eestä ja tönäs mua et melkeen lensin selälleni. Oikeesti mikä ihme ihmisiä vaivaa? :D Melkeen lähin perään huutaan et mitä ihmettä se oikee touhuaa mut en sit jaksanu, ois varmaan vaan sattunu mulle paskat :P Mut joo nyt pitäis kans tässä miettii et minkä leffan kattois ja sit vois vaikka lakata kynnet. Joko ootte muuten ehtiny ostaa kevätvaatteita vai onko joitaki vaatekappaleita jo mielessä?

Hej hopp! I bakgrunden sjunger Idol människorna och måste säga att nivån har varit den bästa i Helsingfors. Men nu till dagens händelser, var idag på stan och prövade vårkläder och dessutom köpte jag foundation och en tröja, är mkt nöjd. Hade kunnat ändå klä mig varmare för det var sååå kallt ute, nu är det dags för våren genast!! Kanske Emmi tar med sig lite värme från Hollywood :D Och på tal om kyla, märker man nog att andra människor också är trötta på den kalla vintern. Märkte detta när jag var på väg att hoppa i spåran och ut klev en ca 25 årig kvinna och runtom mig var det massor av människor. Hon bestämde sig för att flytta på mig med sina krafter och knuffade mig så att jag nästan föll pladask på marken. Seriöst vad har människorna för fel? :D Tänkte nästan dra efter och skrika på henne att vad hon har för fel men orkade inte, jag skulle ändå fått allt skit på mig :P Men jo nu borde jag tänka vilken film man kunde kolla på och så kunde jag lacka mina naglar. Har ni förresten redan hunnit köpa vårkläder eller har ni några kläder i era tankar? 



My look today


Photobucket


Shirt: JC
Scarf: H&M
Bra: H&M
Jeans: H&M
Boots: Bianco

Jeans shorts



Photobucket


Shorts: Gina Tricot - 4,90€

Mietin tässä pitäiskö ostaa noi vai ei? Kauppaan ne jäi mut mitä mieltä te ootte? Istuuko hyvin vai ei?

Funderar här ifall jag borde köpa dem eller inte? Lämnade dem kvar i butiken men vad tkr ni? Sitter shortsen eller inte?


Jumper & Printed pants


Photobucket



Jumper: H&M - 14,95€
Pants: H&M - 14,95€

Nämä on ne jotka tilasin netistä, pidänkö ne vai lähetänkö takas?

Dessa plagg är dem som jag beställde från nätet, skall jag behålla eller skicka tillbaka?


Shopping


Photobucket




Blouse: Gina Tricot - 4,90€

Tämän sinisen paidan ostin tänään, kokoa L mut ihanan löysä päällä ja rakastan väriä!! 

Denna blåa tröjan köpte jag idag, i storlek L men skönt med stort och älskar färgen!!





Maybelline Affinitone foundation: Tarjoustalo - 7,90€


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)