14.2.2011

Blt burger in Colorado



Photobucket





Noni back in business again!! Vatsa on nii täynnä Coloradon Blt-burgerin jälkeen, oi että oli hyvää!! Arvatkaa vaan ku vedin vimppoja ranskiksia ku vyö paino vatsaa nii kunnolla että ihmettelen miten sain kaiken mahtumaan mahaan :D No mut eipä mulla ookkaan sen enempää kerrottavaa, saatte kuvia mun asusta nii voitte kertoo mitä mieltä ootte :)

Så back in business again!! Min mage är så mätt efter att ha ätit Colorado Blt-burger, mmm så gott!! Gissa bara hur det kändes när jag åt mina sista pommes frites och mitt skärp tryckte på min mage så jag undrar hur jag fick allt mat att rymmas i min mage :D Jo men har inte så mkt annat att berätta, ni får nu bilder på min outfit så får ni säga er åsikt :) 



Valentines day outfit



Photobucket

Photobucket



Shirt: H&M
Jeans: ONLY
Pistols: Bianco
Belt: H&M



1 kommentti

  1. i love your previous outfit post :)
    new follower :)

    hope u visit mine

    http://moncheri-lily.blogspot

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)