9.1.2011

Back in Helsinki



Mitä ihmettä, ku heräsin ja katoin ulos kauhistuin ja näin et siellähän sataa vettä ja ulkona on plussan puolella :O Voihan kökkö, otin mukaan mun sukset jotta voisin urheilla ja hiihtää mut nyt siellä vissiin on aika liukasta :D No toivon mukaan kaikki ei sula pois. Mulla on kauhee himo päästä kaupungille kattoon mitä alennuksia Helsingissä on mut nyt ei kyllä ehi, vasta sit ens viikolla jos sitä ylipäätään selviää kouluviikosta, nimittäin joka pvä 9-18, joku paska intensiivinen kurssi. 

Asså vad i hela världen, när jag vaknade och kollade ut blev jag chockad av att märka att det regnar ju och temperaturen ligger på pluss sidan :O Asså fasiken också, tog med mina terräng skidor så jag kunde motionera och skida men nu är det väl ganska halt ute :D Hoppas allt inte smälter bort. Har förresten ett sådant sug att dra till stan och kolla hurudan rea de har här i Helsingfors, dock hinner jag inte nu men kanske senare nästa vecka ifall man överlever skolveckan, vi har varje dag 9-18, ng skit intensiv kurs.


Tässä on muuten asuja joita on tällä hetkellä suuri ikävä

Här är förresten outfits jag saknar starkt för tillfället


Fake furr + pistols


Fake furr: H&M
Leggings: Gina Tricot
Pistols: Monki

Bare legs with high heels


Top: H&M
Skirt: Gina Tricot
Heels: CPS


Shortsdresses


Scarf: H&M
Shortsdress: H&M
Bag: Second Hand


Hat: H&M
Shortsdress: H&M
Bikini: H&M
Glasses: Seppälä


Bikinis in general


Bikinis: H&M


Party outfit 


Jacket: H&M
Top: H&M
Belt: Mums
Leggings: Gina Tricot
Heels: H&M
Bag: Gina Tricot


Pink Jacket


Jacket: Gina Tricot
Scarf: H&M
T-shirt: Diesel
Leggings: Gina Tricot
Pistols: Monki




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)