7.12.2010

1244 kävijää eilen! Tanja Karpela houkuttelee



Moikka! Katoin aamulla et oho, 1244 kävijää eilen, oon ihan otettu! Täytyy kumminki myöntää et varmaan moni  pääty mun blogiin ku ne selas Tanja Karpelan linnan juhlat asuja. Siitä tuliki siks mieleen et oon aika pettyny sen eiliseen asuun, ei kolahtanu muhun ollenkaan, vai mitä mieltä te ootte? Ainaki ku vertaa 2008 ja 2009 asuvalintaan, tämän vuoden mekko ei ollu niinkään erikoinen. No mut jätetään Linnan juhlat taakse ja muihin aiheisiin. Oon tässä pakannu valmiiks ku puol 2 lähtee juna takasin Helsinkiin, siellä kuulemma on kauhee lumimyräkkä. No mut ei kai siinä, pitäähän sitä lunta nyt olla jouluna :D Mut joo kirjottelen sit myöhemmin, kameran akku pitää kohta ladata joten en tiiä paljonko kuvia tulee enää tänään.


(PS. Kiitti teille jotka annoitte vinkkejä blogin uudistamiseks, pitää heti alkaa suunnitteleen :) 




Hallo! Kollade på morgonen att oj, 1244 besökare igår, är helt tagen! Måste dock erkänna att många kom in på min blogg när de letade efter Tanja Karpela och Linnan juhlat bilder. Från det kom jag och tänka på hennes klänning igår och måste säga att jag blev ganska besviken på hennes klänning, var inte alls min grej liksom, eller vad tycker ni? Iaf om man jämför med klänningarna från 2008 och 2009 var årets klänning inte alls lika speciell. Men jo nu lämnar jag Linnan Juhlat bakom mig och tar upp andra grejer. Har packat mina saker färdigt, skall halv  2 med tåget tillbaka till Helsingfors, det är väl en riktig snöstorm där. Men det måste ju finnas lite snö på julen ju :D Skriver säkert senare, måste ta o ladda kamerans batteri så vet inte hur mkt bilder det blir idag. 


(Btw. Tack till er alla som gav tips på att förnya bloggen, måste ta och planera genast :) 



2008


2009


2010




Me today





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)