1.11.2010

Disco Ensemble - What a connection!



Huomenta! Täällä Helsingissä oon taas ja koulurytmiin pitää tottua. En oo vielä tehny valmiiks mun teoriaosaa joten tänään täytyy skarpata ja kirjottaa. Oon vieläki nii shokissa lauantain Disco Ensemblen keikan jälkeen sillä nyt sain vihdoinki laulaa niiden kaa face to face. Oltiin Jeminan kaa eturivissä ja mulla oli sit mun Disco Ensemble t-paita päällä. Ne sit huomas sen ku olin enemmän esillä ja Miikka halus sit laulaa mulle We might fall apart ja arvaa miltä tuntuu ku saa laulaa niitten kaa ku toinen kattoo suoraan silmiin, siis aivan liian mahtavaa!! :D Joo jee teini Anna 13 v. Sanon vaan et oli ihana kokemus joka piristi lauantai iltaa täydellisesti! Ens kuussa ne tulee Tavastialle, pitää mennä kyl kattoon. Kuvia keikasta tulee myöhemmin sillä nyt kameran akku latautuu.


God morgon! Är tillbaka i Helsingfors och måste komma in i skolrytmen igen. Har inte gjort teorierna klara så måste skärpa mig och skriva idag. Är ännu helt i shocktillstånd efter lördagens Disco Ensemble konsert eftersom nu fick jag äntligen sjunga med dem face to face. Jag och Jemina var i första raden och jag hade såklart på mig Disco Ensemble t-shirten. De märkte mig när jag var lite mer framme och då började Miikka sjunga åt mig We might fall apart och gissa bara hur det känns att sjunga med dem när han kollade rakt in i ögonen, alltså föööör perfekt!! :D Japp, teenage Anna 13 år. Säger bara att det var en underbar upplevelse som piggade upp en lördag kväll på ett perfekt sätt! Nästa månad kommer de till Tavastia, måste nog dra dit och kolla. Bilder från konserten kommer senare för kamerans batterier laddas.






1. Pitch black cloud



2. Protector



3. Headphones



4. Beacon

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)