21.11.2010

Busy Sunday



Iltapvää kaikille! Nyt ku vihdoin toi vaativa koulutyö on valmis, pääsenki siivoon huonetta, ihanaa :D Mun oli tarkotus alottaa jo aikasemmin ja siks mun huone on räjähtäny kaatopaikaks :P Aattelin et jos ehin tänään, teen videoblogin mun kengistä ja kerron vähä mistä on hankittu ja miks tykkään niistä. Mut sillä välin ku siivoon, saatte vähä asukuvia :)


God eftermiddag alla! Nu när mitt krävande skolarbete är äntligen klar får jag börja städa mitt rum, härligt :D Jag hade planerat att städa tidigare och därför är mitt rum som en avfallsplats :P Tänkte om jag hinner idag skall jag göra en videoblogg om mina skor, berättar lite varifrån dem är köpta och varför jag gillar dem. Men nu så länge när jag städar, bjuder jag på lite outfit bilder :) 


Friday outfit:




Outfit yesterday:


Outfit 1 or 2? 



My project today:


Clean this mess up!!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)