7.10.2010

Scooooore!!! We so did it! + outfit today



Ette arvaa kuinka hyvä fiilis mulla on tämän päiväsen kokouksen jälkeen. Me saatiin ryhmän kaa palautetta toteutusvaiheesta projektissa, ja saatiin 8/10. Oon nii ylpee meijän ryhmästä sillä meitä alunperin oli 4 mut sit yks heitettiin kurssista ulos. Nyt tuntuu et voiaan onnistua missä tahansa :) Lisäks mulla oli tänään uudet vaatteet päällä ja hyvä hiuspvä :P


Ni gissar aldrig hur bra känsla jag har efter dagens möte. Vi fick feedback av styrgruppen gällande genomförande fasen i vårt projekt och vi fick 8/10. Är så stolt över vår grupp för vi var ursprungligen 4 personer tills en blev sparkad ut från kursen. Nu känns de som om man kunde lyckas med vad som helst :) Dessutom hade jag på mig nya kläder idag och en bra hairday :P 



Thursday outfit:


Rakastan mun uusia farkkuja jotka ostin Roomassa. Ne makso vaan 15€, aatelkaa!! Tuon paitiksen hankin jo kauan sit, en oo vaa oikee käyttäny, like it a lot!! Mitä mieltä muuten, sopiiko kiharat hyvin? 

Älskar mina nya jeans som jag köpte i Rom. Dom kostade endast 15€, tänk!! Skjortan har jag köpt ganska länge sen men har bara inte använt den, like it a lot!! Vad tkr ni förresten, passar jag i lockar?




A product I just have to have:







Luin täältä et tämä on rantautunu Suomeen, oon kuullu sen verran hyviä juttuja tuosta joten pakko ostaa! Onko kellään kokemuksia kyseisestä tuotteesta? 

Läste härifrån att denna produkt har kommit till Finland, har hört mkt bra om denna produkt så måste nog köpa! Ngn som har erfarenhet av denna produkt? 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)