29.10.2010

A relaxing weekend in Kokkola with Disco Ensemble!



Hola täältä Kokkolasta! Aivan ihanaa olla täällä pitkästä aikaa! :) Koulussa oltiin taas nii ilosia ku kerroin et oon poissa perjantaina. Huh huh, eikö se nu riitä et valvoo viikolla kolmeen jotta ehtis saada kaiken valmiiks, oon ansainnu tän viikonlopun!!! Arvatkaa mitä, Disco Ensemble tulee huomenna tänne, jeeeeeeee!!!! Kävin hakemassam mulle ja Jeminalle liput ku seki on matkalla tänne Kokkolaan. Onko kukaan muu menossa kattoon niitä? :P 


Hola härifrån Karleby! Så skönt att vara här, så länge sen ju! :) Lärarna var ju så glada när jag berättade att jag är frånvarande på fredag. Shit asså, räcker de inte att jag först är vaken till 3 på natten för att få allt klart i skolan, har ju förtjänat detta veckoslut!! Gissa vad, Disco Ensemble kommer imorgon hit, jippppiiiiieee!!! Jag var och hämtade biljetter till mig och Jemina för hon är också på väg hit till Karleby. Är ngn annan på väg o kolla på dem? :P



Outfit yesterday;




Disco ensemble outfit:



Me and Jemina = 
Perfect combo while enjoying Disco Ensemble! 




Mut nyt Salkkarit;





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)