12.10.2010

Off to school!



Huomenta! Ku aamulla heräsin, huomasin et nuha onneks on jo lähteny paranemaan, ehkä se flunssa ei sittekään iske päälle. Toivoa saa!! 20 minsan päästä pitäis raahautua kouluun, hyi! Mua ei nyt oikee innosta mitkään koulujutut ku kaikki kaatuu päälle samaan aikaan. Uskon et vedän rennot Converset päälle ja jotain muuta kivaa :) 


God morgon! När jag vaknade på morgonen, märkte jag att snuvan hade börjat gå åt det bättre hållet, kanske jag inte blir helt förkyld, får hoppas på det!! Om 20 minuter borde jag ta mig till skolan, usch! Är inte nu värst förtjust i skolarbeten för allt faller på samtidigt. Tror att jag slänger på mig mina nya Converse och ngt annat nice :) 



Rakstan sinistä väriä! Mitä mieltä ootte noista? :)

Älskar blå färg! Vad tkr ni om dem? :) 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)