7.10.2010

Inspiration outfit



Hei kaikki! Heräsin kymmenen jälkeen, ihanaa ku sai nukkua kauemmin! Eilen käänsin meijän projektia suomenkielelle yhteensä varmaan 9 tuntia enkä oo vieläkään valmis :D Pitäis kai nyt jatkaa ku oon ehtiny nyt nauttia hyvästä aamiaisesta ja kattonu yhen The Hills jakson. Vartin yli 2 meillä on kokous meijän ohjausryhmän kaa. Jotta tää postaus ei menis aivan liian tylsäks, näytän teille asun jonka kehitin eilen muiden ihmisten inspiroimana. 


Hej alla! Vaknade efter 10, så skönt att få sova lite längre! Igår översatt jag vårt projekt till finska tms i säkert 9 timmar och är inte ännu heller färdig :D Måste väl ta och fortsätta nu efter att jag fått njuta av en god frukost och kollat på en episode av The Hills. Kvart över 2 har vi möte med styrgruppen. För att detta inlägg skulle inte bli för tråkigt visar jag er en outfit som jag fixade igår genom att ta inspiration av alla möjliga människor. 




A cosy outfit with knee socks;



Mä nii rakastan luoda uusia asukokonaisuuksia. Mitä mieltä ootte tästä? Tottakai tuohon pitäis vielä lisätä sukkikset jos haluu mennä jonnekki :D Nyt on kumminki jo syksy! 

Jag älskar så att skapa nya outfithelheter. Vad tkr ni om denna? Klart borde den ha också strumpbyxor ifall man vi dra nånstans :D Det är ändå redan höst! 



1 kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)