8.9.2010

My look & good news







Noni nyt oon tehny ruokaa ja ootan et pääsen syömään. Huomenna meijän koulussa on fuksiaiset ja after party järjestetään Amarillossa, kaikki 18 vuotiaat ylöspäin ovat tervetulleita :) Arvatkaa muuten mitä, mä voitin tänään sen Gossip Girl asu jutun!! Voitin Gossip Girlin kolmannen tuotantokauden :) Ja lisäks olin saanu kehun mun asusta suosikin asu sivulla :) Janni (just my imagination) tykkäs mun bootseista ja asukokonaisuudesta, aina kiva kuulla ^^ Onko kukaan muu teistä lisänny kuvii asuistaan sinne? 


Så, nu har jag fixat mat, väntar bara att jag får börja äta. Imorgon har vår skola gulnäbbsintagning och after party ordnas på Amarillo, alla 18 åringar och äldre är så gärna välkomna :) Gissa förresten vad, jag vann idag dendär Gossip Girl outfit grejen!! Vann tredje säsongen av Gossip Girl :) Dessutom fick jag en komplimang på min outfit på Suosikki outfit sidan :) 
Janni (just my imagination) gillade mina boots och hela helheten, alltid trevligt att höra ^^ Har ngn annan lagt upp bilder på outfits där? 



My look today;






Kokeilin lisäks tämmöstä asua/

Testade dessutom på denhär outfiten;





Jeans shirt: Gina Tricot
West: Lindex
Leggings: Gina Tricot
Boots: Din Sko
Glasses: Seppälä
Scarf: H&M


2 kommenttia

  1. Oi onneks olkoon! ^^ joh, tulee vaan tosta mieleen ku Maikkarilla oli se pöllö.. : D

    VastaaPoista
  2. Tykkään tästä farkkupaita -asusta tosi paljon! :)

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)