27.9.2010

Dance räväytti kunnolla!! (Varsinki paikan päällä)



Moi kaikille! Oliko kukaan eilen paikan päällä kattomassa Dancea? Jos ette kehotan kaikkia tanssin ystäviä hankkimaan liput jos joihinki vielä mahtuu. Tunnelma paikan päällä oli aivan mahtava ja tanssijat näytti kunnolla mistä on kyse! Ei jotenki yhtään tuntunu et oli tekemässä tv-ohjelmaa, aivan ku ois vaan ollu jossai näytöksessä, mut hauskaa oli!! Jotain kuvia tulee myöhemmin ku pääsen läppärille. Nyt mun pitää valitettavasti jatkaa koulutehtävien parissa mut laitan myöhemmin päivän asun, dance kuvia ja luultavasti jotain muuta :) 


Hej alla! Var någon igår på plats och kollade Dance live? Om ni inte var rekommenderar jag varmt speciellt alla dansens vänner att skaffa biljetter ifall man ännu kommer in i någon final. Stämningen på plats var helt otrolig och dansarna visade verkligen vad det var frågan om. Ändå kändes det inte att man var med och gjorde ett tv-program, utan närmast som jag hade varit och kollat på  en show, dock var det jätte roligt!! Någo bilder kommer senare när jag har min laptop. Nu måste jag tyvär fortsätta med skoluppgifter men lägger upp dagens outfit, dance bilder och eventuellt något annat :) 



Random pics;




Oon nähny ku monilla on ollu tämä poncho päällä, on se vaa nii hieno, en halunu kumminkaa ostaa sitä koska huomasin et monet niistä oli huonosti tehty enkä löytäny enää harmaita :/ 

Har sett att många har haft denna poncho på sig, den är nog så fin,dock ville jag inte köpa den för jag märkte att många av dem var dåligt gjorda och hittade slutligen inte gråa :/




Makeup & Hair simple but stylish



Koulutehtävät sujuu paremmin ku kuulen Christinan äänen taustalla!

Skoluppgifter funkar bättre när jag hör Christinas röst i bakgrunden!




Kohta on nii kylmä et saan taas pukee mun tekoturkiksen päälle! Siinä on sekä hyvät että huonot puolet! Talvi tulee ja saa näyttää hyvältä mut samalla saa jäätyä :D

Snart blir det igen så kallt att jag får ta på mig min fuskpäls! Detta innebär både goda och dåliga sidor. Vintern kommer och jag får klä mig snyggt men samtidigt är man ju tvungen att frysa :D 




Kysykää jotain jos haluutte tietää jotain musta?

Fråga ngt om ni vill veta något om mig? 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)