15.7.2010

Outfit later today



Nyt onki taas ilta, väsyttää jopa. Yleensä oon aika iltaihminen mut oiski iha jees ku menisin ajoissa nukkuun nii en näyttäis töissä siltä niinku en ois nukkunu viikkoon. Kävin tosiaan tänää kaupungilla ja mukaan tuli pöytäliina Tiimarista. Wow oikeesti kehittävä ostos, no 3€ kämpän ulkonäön vuoks on pientä verrattuna siihen rahamäärään mitä mun arpinaama tarvii :D 


Nu är det då kväll igen, är till och med trött. Vanligen är jag såå nattuggla men vore väl smart att lägga sig i tid så skulle jag inte se ut på jobbet som jag skulle inte ha sovit på en vecka. Ja juste, var på stan idag och köpte med mig en bordsduk från Tiimari. Alltså wow vilket köp, men okej 3€ för lägenhetens utseende är relativt lite jämfört med hur mkt jag är tvungen att slösa på mitt ärr ansikte :D


Tältä näytin myöhemmin tänään/
Såhär såg jag ut senare idag;













Panta/Hårband: Made by myself
Top: H&M
Bikini: H&M
Shorts: H&M
Belt: Ni idea


1 kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)