3.7.2010

My job outfit today



Jee vihdoinki mun osalta alkaa v-loppu! Olin tänää 5 tuntii töissä ja siellä sisällä oli yhtä lämmin ku saunassa. Mut nyt on kaikki hyvin, rahaa on tienattu ja nyt nautin kahvista, aah. Tänään mulla oli vähä liikaa päällä, musta jakku lämmitti kovasti. 


Jippie, äntligen börjar veckoslutet för min del! Jobbade idag 5 timmar och där inne var lika varmt som i bastun. Men nu är allt bra, har tjänat pengar och nu sitter jag och njuter av min kaffe, ahh. Idag hade jag för mkt kläder på mig, min svarta kavaj värmde kroppen ordentligt. 













Jacket: H&M
T-shirt: H&M
Leggings: Gina Tricot
Sneakers: H&M
Bag: Guess


Mitä mieltä asusta? Vad tkr ni om outfiten?


Nyt pitää mennä vaihtaa vaatteet ku serkut tuli käymään viettämään isukin synttäreitä, kirjottelen myöhemmin moikka :) Jos ootte oikee ihania, kysykää jotain, mä nii haluun tutustua teihin lukijoihin :)

Nu måste jag gå och byta om, kusinerna kom till oss och fira  pappas födelsedag, skriver senare hejdå :) Om ni är riktigt sköna, fråga ngt, vill så lära känna er läsare :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)