21.6.2010

Kiharapilven kanssa töissä

Moikka! :) Töissä oon taas ollu ja tuntuu aina yhtä kivalta päästä kotiin ku tietää et saa syödä, juoda kahvia ja ennen kaikkea rentoutua bloggaamisen ja muiden blogien lukemisen avulla :)  Tänää en jaksanu laittaa hiuksia, joten vedin mun luonnonkiharalla päällä koko pvän. Ootteko tehny jtn kivaa tänää, kertokaa :)


Hallo! :) Har varit igen på jobb och det känns alltid lika nice att komma hem för jag vet att jag får äta, dricka kaffe och framför allt koppla av med hjälp av min egen och andras bloggar :) Idag orkade jag inte fixa håret så det blev mitt naturlockiga ruffs hela dagen. Har ni gjort ng roligt idag, berätta :)















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)