30.5.2010

Vähä siivousta ja kahvia

Nyt mulla ei oo syytä olla siivoomatta sillä ei oo huomenna tenttiä joten nyt moppi heilumaan. En oo juonu tänää vielä kunnon kahveja joten nyt nassuun vaa :P Oon aika kummallinen ku siivoon, laitan yleensä jonku leffan pyörimään ja katon samalla, jotenki ei sit tunnu siivoomiselta. Mikä auttaa teitä siivoomaan? :D




Nu har jag ingen orsak att inte städa eftersom har ingen tent imorgon så därför är det dags att börja. Har inte druckit mitt kaffe idag så dricker det nu också :P Är förresten ganska konstig när jag städar, jag nämligen slänger  på en film och kollar samtidigt när jag städar. På något sätt känns det inte som om jag städar nu. Vad hjälper er att städa? :D 




Tänään mun siivouksessa auttaa Sinkkuelämää elokuva 

Idag hjälper Sex and the city movie mig

1 kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)