1.5.2010

Käheä pikku possu

Hyvää päivää! No nythän on jo toukokuu, säästä ei uskois. Joo ihanaa ku heräsin aamulla olin iha ilman ääntä, kunnon kähee possu. Pahinta tässä on se et mun vahva ääni on mun ase :D Noh pitää olla vaa hissukseen nii kyl se sieltä palautuu. Kurkku ei ainakaa oo enää kipee ja se on tärkeintä. 




God dag! Men nu är det redan maj, skulle inte tro av vädret. Japp, härligt när jag vaknade på morgonen hade jag ingen röst, en ordentligt hes gris. Det värsta är att min starka röst är min grej liksom :D Men måste bara ta det lugnt så nog kommer den tillbaka. Halsen är inte sjuk längre och det är det viktigaste. 






Ihana minä, iha lusmun näköne :D

Härliga jag, helt sliten :D

***

Menikö teillä vappu hyvin?/Hade ni en trevlig valborg?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)