27.2.2010

I want a Guess bag


Huomenta vaan! Heräsin puoli 11 jälkeen ja nyt vedän aamiaista, samalla ku selailen Guessin laukkuja. Mun Bff Jemina menee New Yorkiin ens viikolla ja se sano et se voi tuoda sieltä Guessin laukun ku siellä on halvempaa (nii siis saan sen iha ilmaseks, kiitti Jemina), noei :D Mut tarviin vimmatusti uuden laukun ku mulla hajoo yks vanha käsiin.


God morgon! Jag vaknade efter kl halv 11 och nu äter jag morgonmål, samtidigt som jag kollar igenom Guess väskor. Min Bff Jemina åker till New York nästa vecka och sa att hon kan köpa en Guess väska till mig för det är billigare där (dvs jag får väskan helt gratis, Tack Jemina) haha skämt :D Men seriöst jag behöver verkligen en ny väska för min gamla håller på och gå sönder.


Tässä niitä vaihtoehtoja ois/
Här skulle finnas då en del valmöjligheter:






1. Hinta vaihtelee/Priset varierar, 99,20€- 49,60€






2. 110€





3. 86,70€





4. 84€





5. 72€



Jos ite saisin valita näistä nii ottaisin ilman muuta numerolla 1, unelmalaukku!!


Om jag fick själv välja av dessa så skulle jag nog absolut ta nummer 1, drömväskan!!

Mistä laukusta te pidätte eniten?

Vilken väska gillar ni mest?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)