27.11.2009

Best in the city feat Adam Tensta


Central railway station in Helsinki



Noni oon kotona taas sateisen ja viileän päivän jälkee. Ei ehkä ollu paras vaihtoehto kävästä Suomenlinnassa tänää ku on tämmöne sää, mut Picasso näyttelyy se ei haitannu. Joo pari sanaa Picasson maalauksista, en näköjää sit ollenkaa tajuu taidetta xD Emmä ainakaa lähtis piirtään sukupuolielimiä maalaukseen mut ei kai sillä oo välii ku on tunnettu :P Sillo voi vaikka pirtää kolme neliötä ja väittää sen olevan taidetta, mut joo niinku Jenna sano "taide on makuasia".
However oon tänää menos Fabriciin ainaki Jennan ja Jeminan kaa, en tiiä vielä tuleeko Jonas mut aina saa toivoo :) Siel Fabricis on tänää esiintymässä naapurimaasta tuleva Adam Tensta, saa nähä minkälainen meno mut toisaalta iha jees mennä :) Onko kukaan teistä menos sinne?

Sådär ja, nu är jag hemma igen efter en hemsk regnig och kall dag. Var kanske inte den bästa möjliga dagen för att dra till Sveaborg men Picasso utställningen passade däremot bra idag. Jo ett par ord gällande Picassos målningar, jag är tydligen inte alls en "friend of art" xD Jag skulle iaf aldrig måla könsorgan i mina målningar men spelar väl ingen roll när man är känd :P Då kan man t.o.m. måla 3 fyrkanter och säga att det är konst, men som Jenna sa "konst är smaksak".
However ikväll är jag på väg till Fabric med Jenna och Jemina, vet sen inte om Jonas kommer men alltid kan jag hoppas :) Ikväll uppträder Adam Tensta från Sverige, får se hurdant det är där ikväll, men trots allt är det nice att dra ut :) Är ngn på väg av er?



Toivottavasti nähään siellä :)
Hoppas vi ses där :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)