11.10.2009

Focus on school


Siis mun on aivan pakko alkaa satsaan kouluun nyt. Kohta on tenttien aika ja on kuitenki aika paljo käsiteltävää. Jos vaa lukisin tarpeeks ahkerasti nii voisin ehkä jopa pärjätä koetilanteissa :D Mua väsyttää nii paljo mut pakko päntätä, vois vaikka syödä jotain nii pysyy hereillä.

Asså jag måste verkligen börja satsa på skolan nu. Snart är det dags för tenter och vi har en del som man måste kunna. Om jag skulle läsa tillräckligt flitigt så kunde jag eventuellt klara mig i provsituationer :D Är så trött men måste plugga, kunde fast äta ngt så att jag hålls vaken.



"Love life to the fullest"


T-shirt: Bershka // Leggings: Gina Tricot // 


Vaikka onki vähä rankkaa koulussa nii oon kyl mun t-paita tekstin kaa samaa mieltä!

Även om det är ibland tungt i skolan så håller jag med min t-shirt text!

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)