23.9.2009

School inspiration?


Möö pöö! Mul o perjantaina se matikka tentti ja yritän koko ajan päntätä. Jospa sellanen koulu inspis iskis muhun ja tajuaisin yhtäkkiä enemmän? Nooot xD Siis ei matikka vaa oo mun juttu, harmi homma sillä vedän aina ihan kicksit ku tajuun jonku tehtävän. No mut yritän viel päntätä ja perjantaina voin sit keskittyy blogiin :) Mut nyt takas matikan pariin, öitä :)

Hallo hollaj! Har matematik tenten på fredag och försöker plugga hela tiden. Om kanske en skol inspiration skulle fastna i mig och jag skulle plötsligt fatta mer? Nooot xD Asså matematik är nog inte ngt för mig, dock lite synd eftersom jag får helt massor av kicks när jag fattar en uppgift. Men försöker plugga mer och kan sen satsa på bloggen när det blir fredag :) Men nu tillbaka till mattan, god natt :)


Pyjamas time


T-shirt: ONLY // Pants: H&M





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)