22.8.2009

Update



Moroo! Vielä 1 duunipvä ja sit saan vihdoin nukkuu (2pvää ja sit kouluu). Oon iha finaalissa oikeesti, joka pvä ku oon heränny kuudelta tai seiskalta. Eilen alko sitä paitsi sattuun kurkkuun ja kelasin et voi prkl, nyt oon tulossa viel sairaaks. Onneks tänää kurkkukipu on lähteny melkee kokonaa pois. Vaikka on kasilta huomenna duunii nii aion kyl lähtee viihteelle ainaki hetkeks :D Pitäis tässä kohta alkaa värkkään naamaa ja hiuksia ku vietetään siskon synttäreitä tänään sukulaisille.




Halloo! Ännu 1 dag på jobbet och sen får jag äntligen sova (2 dagar och sen skola). Är helt slut, seriöst har vaknat varje dag kl 6 lr 7. Igår började jag dessutom få ont i halsen och tänkte att shit nu blir jag dessutom sjuk. Som tur har jag inte längre nästan alls ont i halsen. Fastän jag ska jobba imorgon kl 8 så tänker jag nog dra ut och dansa iaf för en stund :D Borde snart fixa ansiktet och håret, firar syrrans födelsedag för släkten.





13 pvää takana näissä kuteissa :D


13 dagar har jag vart i dessa kläder :D



Enkö millään vois mennä tännäkösenä baariin? Ois nii ihanaa :D

Kan jag inte dra ut looking like this? Vore så skönt och mysigt :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)