8.7.2009

Summer hair&makeup


Noni nyt oon meikannu valmiiks ja laitoin hiuksetki kesäkuntoon.
Nu har jag sminkat klart och fixade en sommar frisyr också.


1. Meikkipohja/Sminkbas



Meikkivoide/foundation: Maybelline dream satin liquid.
Peitepuikko/cover stick: Max factor


2. Kulmat/Ögonbryn


Eyebrow colour: H&M

3. Aurinkopuuteri/Solpuder


Aurinkopuuteri/Solpuder: H&M
Sivellin/Pensel: The Body Shop (on btw aivan tosi hyvä/är jätte bra)

4. Ripset/Fransar+silmät/ögon



Ripsari/Mascara: Wet 'n wild
Taivuttimet/böjare: H&M
Kajaali/Kajalpenna: Wet n wild

Sitten hiukset/Sedan håret.

5. Baby powder



Vauvatalkki/babypuder: Natusan

Tekee ihmeitä vaaleille hiuksille jotka näyttää ja tuntuu likasilta :D
Ett mirakel för ljust hår som ser smutsigt ut och känns hemskt :D

Lopputulos/Resultat:


Eli tein spiraalin mun otsiksesta ja kiinnitin sen yhdellä pinnillä. Loput ponnarilla kii.
Jag gjorde en spiral form av mitt pannlugg och fäste det med en hårnål. Resten fäste jag med en hårsnodd.
Minkälaista meikkiä käytätte kesäisin? Mitä tuotteita jne? :)
Hurdan smink använder ni på sommarn? Vilka produkter osv? :)
Onnistuko mun look? :D
Lyckades min look? :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)