7.7.2009

Rikkaat nuoret aikuiset

Siis nyt on jo syytä olla kateellinen. Selasin tuossa ruotsalaisii blogei ja löysin tämmösen:

http://mogis.se/ Joo siinä tää 19-vuotias kertoo että on ostanu dolcen laukun 10 000kr joka on melkee 1000€. Joo ei siinä mitään mut siis mistä se on neki rahat repiny? Ite en ees saa töitä mistään, opiskelin melkee vuoden koulussa, enkä ees saa mun koko opintotukea. Elämä on kyl joskus nii reiluu... Onko kellää mitää vinkkejä et miten saisin kerättyy rahaa??


Asså hittade en svensk tjejs blogg http://mogis.se/ där hon berättar att hon köpt en Dolce väska för 10 000 kr/ typ 1000€. Ursäkta om jag undrar men varifrån har hon dragit såna pengar ifrån? Själv får jag inget jobb, studerade nästan ett år och får fan inte ens mitt hela studiestöd. Livet är ibland så rättvist... Har ngn några tips till mig hur jag kunde skrapa ihop lite pengar?


Haluun rahaa kiitos et voin maksaa mun vamon vuokran ja puhelinmaksun.
Vill ha pengar så jag kan betala min jäkla hyra och telefonräkning.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)