8.7.2009

Mamma Mia

Päivää! Heräsin puol 10 ja söin aamiaista ja katoin Serranon perheen. Mami, sisko ja mummu lähti Vaasassa käymään mut mä päätin jäädä himaan ottaan rennosti. Otin vähä kuvia nii näätte miten mun pvä on edenny.

God dag! Vaknade halv 10, åt frukost och kollade La Familia de Serrano. Mami,syrran och min mormor åkte till Vasa men jag bestämde mig för att stanna hemma och softa. Tog lite bilder så ni ser hur min dag har glidit fram.

Heräsin näissä/Vaknade i dessa.



Käytin valkoviini-valkosipuli etikkaa kasvovetenä koska se on hyväks epäpuhtaalle iholle.
Använde vitvin-vitlöks ettika som ansiktsvatten eftersom det är bra för oren hy.


Söin muun muassa puuroa tuoreiden mansikoiden kanssa. NAM.
Åt bl.a. gröt med färska jordgubbar. MUMS.




Sit vaihoin vaatteet. H&M lusmuilu asu.
Så bytte jag klädsel. H&M myspys outfit.
+ =
Sit oli lounaan aika.
Så var det dags för lunch.
Tomaattikeittoa+raejuustoa,bulgaarian jugurttia ja basilikaa.
Tomatsoppa+ grynost,bulgarisk youghurt och basilika.
Pelkkä keitto ei kuitenkaan riittänyt joten...
Soppan räckte dock inte endast till så...
Tein öljystä ja valkosipulista:
Jag gjorde av olja och vitlök:
Hyvän sekoituksen jonka laitoin leipien päälle.
En god blandning som jag lade på mina bröd.
Ja ruokailun yhteydessä..
Och i samband med måltiden..
Päätin kattoa Mamma Mia elokuvan
Bestämde jag för att kolla Mamma Mia filmen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)