14.7.2009

Let's play minigolf

Heipparallaa! Tänää lupauduin meneen siskon kaa pelaan minigolfia (vihaan koko minigolf peliä mut nojoo). Eilen käväsin mun kaverin luona ku se o muuttanu omaan kämppään, iha kiva oli :)

Hejsvejs! Idag lovade jag till syrran att jag drar och spelar minigolf med henne (hatar hela minigolf spelet men jaja). Igår var jag hos en kompis som har flyttat till egen lägenhet nu, riktigt nice :)


Haha tässä on kuvia muun viime minigolf reissusta :P
Haha här är bilder på min senaste minigolf trip :P


Kuvat on otettu Puerto Ricossa ku oltiin siellä perheen kaa tammikuussa 2008
Sillon mä ja mami saatiin kohtaus eikä haluttu enää pelata :D
Bilderna är tagna i Puerto Rico när vi var där med familjen januari 2008. Då tappade jag och mami nerverna och ville inte alls spela :D
Mitä meinaatte tehä ite? :)
Vad tänker ni själv göra? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)