6.7.2009

KELA/FPA homeinen mesta



Tasaa kaikki





Moikka moi! Back in Kokkola again ja voin kertoo et oon aika hemmetin vihanen, miks? Joo no KELA päätti sit tehä paskat mulle. Mähän tein työharjottelua 50pvää palkatta hotellissa ja tulin himaan Kokkolaan tekeen sen koska Helsingistä oli nii vaikeeta löytää paikka. Nojoo eli mun työharjottelu vastaa 15 opintopistettä joka tarkottaa et saan 3 kuukautta opintotukea= 452,20€. Mut arvatkaa paljon minä, Anna sai, no jei 239€, koska asuin porukoiden luona sen harjottelun ajan. Mut hei haloo, mä maksan Helsingin kämpästä vuokraa koko kesän jne. Joo mut Kela on nii vamo ettei sit voi helppii mua. Pakko pistää valituskirjettä sinne suuntaan. Kysyin niiltä että btw jos asuisin esim Irakissa nii saisinko sillon koko opintotuen nii ne sano et joo. Joo ei pysty nyt ymmärtään, haistakoon vaa paska koko KELA, mä oonki nii rikas ettei ollenkaa haittaa vaikkei anna 212 € mulle. JEI kaikki menee taas nii hyvin. Kysymys kuuluu, onko muillaki ollu Kelan kaa ongelmia? Let me know nii haukutaan ne pystyyn!!!








Hallo! Back in Karleby igen och kan säga att jag är så jävla arg nu, varför? Jo, Fpa bestämde sig att vara jävla skithuvud. Som jag tidigare berättat så gjorde jag praktik 50 dagar på hotellet utan lön och gjorde praktiken i Karleby eftersom jag inte hittade en praktikplats borta i Helsingfors. Min praktik motsvarar 15 studiepoäng som betyder att jag får studiestöd för 3 månader=452,20€. Men gissa hur mkt jag, Anna fick? Jo 239€ jippie.. bara för att jag bodde hos föräldrarna under praktiktiden. Men hallo, jag betalar ju hyran i Helsingfors hela sommarn osv. Aa men Fpa är så jävla skit att de inte hjälper mig. Måste ta och skicka ett klagobrev till dem. Jag frågade förresten på Fpa att om jag bodde ex i Irak så skulle jag få hela studiestöd då, och de svarade ja. Men hur som helst, äsch kan inte fatta deras beslut, så de kan dra åt******* hela Fpa. Jag är ju så rik att jag inte behöver mina jävla studiestöd pengar. Jippie, allt är så bra igen... Jag undrar om det finns andra som också har haft problem med Fpa? let me know så kan vi skälla upp dem tillsammans.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)