26.7.2009

Huomenna - - - > HELSINKI

Joo lähen tosiaan huomenna taas viikoks Helsinkiin :) Helmeä! Mä täällä mietin et mitä otan mukaan. Oon jo pakannu jonki verran mut saa nähä mitä loppupeleissä tulee mukaan. Ähh, vihaan pakata :D Kohta meinaan vetästä pizzaa kunhan mamma tekee eka ;D Voisin näyttää teille mitä pakkaan mukaan nii saatte sanoo onko siellä jotain turhaa.
Japp, jag drar till Helsingfors och stannar där en vecka :) Skönt! Jag funderar här på att vad jag ska ta med mig. Har redan packat en del men får se vad jag slutligen tar med mig. Ohh, hatar att packa :D Snart tänker jag slänga i mig en pizza, bara mamma gör den klar först ;D Kan visa er vad jag tar med mig så får ni säga om där finns ngt onödigt med.



Voisin mielummin löhöillä rannalla ja ottaa rennosti :D Pakkaaminen ei oikeen vaa oo mun juttu mut ei voi mitään :D

Kunde hellre slöa på stranden och softa :D Att packa saker med sig är inte ngt jag gillar men jaja hjälps inte :D



Kyllä Pohjanmaalla on kaunista vaikka ylhäällä ollaanki ;)
Nog är det vackert här i Österbotten fastän vi är så norr uppe ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)