26.5.2009

Helsingin kesä lämmittää

Moikka kaikille :) Siis anteeks ku en oo yhtää päivittäny mun blogia mut en oo kerta kaikkiaa ehtiny. Nyt oon taas takas täällä Kokkolassa, nimittäin tulin maanantaina Helsingistä, jossa olin torstaista maanantaihin. Voi että oli taas kivaa käydä siellä ja varsinki ku sää oli nii ihana ^^ Nyt oon ollu taas 2 pvää töissä ja jalat on nii kipeet. Aattelin näyttää teille vähä Helsinki kuvia :)





Mä ja Jemina, taas vaihteeks me 2








Haha, halusin kuvan siitä kuinka mun hapsut heiluu ku sheikkaan :D






Aaaah, what a sunny day!!!




Vähä kaupunkiasua kehiin.

Ja hymyä
Laitan muita kuvia sit myöhemmin :) Tänää tulee muuten futista, Barca-ManU. Aiotteko kattoo? =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)