21.4.2009

Kehujen saanti tekee riippuvaiseksi



Ohhoh kello on jo kohta puol 12, mut onneks alotan huomenna vasta kahelta pvällä :) Miettikääpä muuten tilanteita ku ootte saanu kehuja. Eka saattaa vähä punastua tai nolostua, sit se tunne muuttuu positiiviseks asiaks ja lopulta hehkut ku joku sano susta kauniisti. Itteni kohalla oon huomannu että jos saan yhen kehun, alan lopulta janoamaan lisää. Yleensä näi tapahtuu alitajusesti ja huomaan sen vasta myöhemmin. Tää saattaa johtua huonosta itsetunnosta, että haluaa aina vaan lisää, mutta toisaalta jotku itsevarmat ihmiset haluaa enemmän kehuja jotta voi todistaa itelle ja muille kuinka haluttuja he ovat.


Tärkeää kehumisessa on se ettei se oo yliampuvaa. Jos kehut, kehu sillon ku se tulee sydämestä ja todella tarkotat sitä.
Ku mulla o hyvä mieli, mua hymyilyttää ja hehkun sekä sisäisesti että ulkoisesti. Joten miettikää kaikki kehumista. Kehukaa jotai henkilöä joka ansaitsee kehun, josta ite pidätte :)
Nukkukaa hyvin, öitä :) <3

1 kommentti

  1. Kehujen saaminen on kyllä kivaa, vaikka välillä se on aika hämmentävää. :) Itsekin kehun ihmisiä aina jos vaan on aihetta ja itse ilahdun pienimmästäkin kehusta. Esim. tänään opettaja sano, että mulla on niin hyvä käsiala, et mun ei tarvi kirjottaa yhtä tehtävää puhtaaks koneella. :D Tuli kyllä hyvä mieli vaikkei ollukaan mikään sen kummosempi kehu. :)

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)