22.3.2009

Pettymys.. TAAS!

Morooo.. Istun tässä meikattuna, hiukset kiharalla ja kivat vaatteet on päällä. Oon tässä nyt pari tuntia oottanu seuraa, mut ei oo henkilöstä kuulunu yhtää mitää. Siis mitä ihmettä oikeesti ?! Monesko kerta, oiskohan kolmannet oharit nyt tässä. Että on hyvä olo, siis voisin hyppiä ilosta.. NOT. No kirjotan tästä lisää jos jotai sit kuuluu..



Mut iha miten vaan, aattelin näyttää vähä kuvia eilisestä.





Ilta alko kuvalla jossa on mun rakkaat kämppikset ja mä. Vasemmalta: Saara, Riikka, Mä



Sit jatkoin kuvien ottamista. Ja tässä on samalla illan asu: Mekko (Ginatricot), Leggings (GinaTricot), Kengät (Halonen), Korvikset (H&M), Kello (Puerto Ricosta), Kaulakoru (Puerto Ricosta), Rintakoru (Sain joskus yheltä kaverilta).



Mä ja Jenna tosi normaalissa kuvassa :D


Vähä haluttiin kans pelleillä :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)