10.2.2009

Käykö teille joskus näin?


Hyvää huomenta :) Oon nyt nukkunu 11 tuntia rankan maanantain jälkeen. Olin siellä Virossa mun kaverin kaa ja meillä oli tosi tosi kivaa :D Mut arvatkaa miten mulle kävi?! No mähän heräsin aivan liian myöhään, vaikka oliki herätys neljältä. En tiiä millon oon painanu herätyksen pois, ei harmainta aavistustakaan, mut näköjään sen tein. Siks kysynki, käykö teille joskus noin? :D No mut ehittiin onneks, ja pyytelin anteeks lukuisia kertoja ku tulin myöhässä :$ En ostanu itelleni mitään sieltä mut löydettiin Mikolle farkut, ne oli hienot :) Mut ostin laivalta mun rakkaan Armani Diamonds tuoksun :) Se makso vähä alle 50€ ja 50ml pullo joten hyvän hintanen :)






One for her and one for him :) Ostettiin molemmat Diamonds tuoksut :D Voin suositella jätkille että tuo miesten tuoksu on kyllä tosi hyvä :)
Mikä on teijän lempi tuoksu? :) Joku joka teillä jo on, tai joku jonka aiotte hankkia :)

1 kommentti

  1. Hei toi diamonds on munkin lempituoksu! :) Itseasiassa se on ainoa tuoksu minkä omistan, saatu vuosipäivälahjaksi poikaystävältä :)

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)