31.1.2009

Ennen nukkumaan menoa


Eilen otin mukavan asennon sängyssä ja luin uusimman cosmon :) En kyllä meinannu saada unta koska vedin kahvia aivan liian myöhään :D Mut kattokaa kelloa nyt :D Heräsin 9, siis mitä ihmettä :O :D Oon just keittäny kahvia ja katon tässä Laguna Beach jaksoa tv:stä :)

Igår tog jag en skön ställning i sängen och läste nyaste Cosmopolitan :) Tänkte inte somna för jag drack kaffe för sent :D Men kolla på klockan nu, vaknade kl 9, vaah :O Har precis fixat kaffe och kollar på Laguna Beach från tv  :)





Uudet, puhtaat lakanat ja uusin cosmo jonka kantta koristaa Lauren Conrad

Nya lakan och nyaste Cosmo med Lauren Conrad




Ulkona o kaunis ilma, siellä paistaa aurinko ^^ Nyt alan meikkaan ja syömään :) Moikka!

Det är så vackert väder ute, solen skiner dessutom ^^ Nu börjar jag sminka mig och sen äter jag :) Hejdå!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)