5.12.2008

Red, Pink, vai Nude lips?

Oon melkee vuoden ajan käyttäny nude lips lookia :) Mun mielest on tosi kivan näköstä ku on smokey eyes+ nude huulet :) Mut mitä mieltä te lukijat ootte? :)


Red Pink Nude?

RED: Punaiset huulet ovat todella vahvat ja persoonaaliset :) Mutta sen takia kaikki eivät uskalla käyttää tai eivät välttämättä edes sovi. Itse olen hyvä esimerkki siitä, ettei mun kannata käyttää punaista huulipunaa haha :D Mulla on nii täyteläiset huulet että se o jotenki liikaa :D



Gwen Stefani: Siinä on kuule teille julkkis jolle sopii punainen väri kuin nenä päähän :D




PINK: Pinkit huulet sopii musta kaikille :) Siinä on sitä väriä, muttei ole liian vahva :) Itse käytän pinkkiä huulille jos kyllästyn nude lookiin :)




Rihanna: Tummat hiukset, oliivin värinen ihosävy, pinkit huulet= Kaunis kuin barbie :D Jotenki pinkistä väristä tulee mieleen aina ne täydelliset hymyilevät barbiet :D Mut kaunista on :)


NUDE: Nude huulet on mun absolute favourite :D Kun suu on neutraalin värinen, jotenki saa korostettua täydellisesti silmiä :) Smokey eyes ja nude lips kävelevät käsi kädessä täydellisesti :)

Mallimaailmasta: Tässä korostuu juuri smokey eyes meikki nude huulien kanssa :) Kuvassa muun muassa Lily Donaldson, muiden mallien nimiä en juuri nyt muista :) Ehdottomasti mun lempi väri huulilla :)
Mitä mieltä te lukijat olette? Mitä näistä väreistä käyttäisitte mieluiten ja mitä vähiten? Ja Miksi juuri näin :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)