5.12.2008

Björn Axén - Volumaster


Miettikää, kohta o joulu, oon happy happy happy :D Mut en oo vieläkää ostanu joululahjoja. Huomenna vois kyl olla joululahjojen ostopvä, sillä en jaksanu raahautua kaupunkii tänää, oon laiska, jag vet :D 

Pitäis ostaa lahjat:

1.Siskolle
2.Mamille
3.Papille
4.Mummulle
5.Jempulle
6.Mialle







Tänk, snart är det jul, är så happy happy happy :D Har dock ännu inte köpt julklappar. Imorgon kunde man ta sig till stan och köpa julklapparna, orkade inte ta mig idag dit, jag är lat jag vet :D


Borde köpa julklappar åt:



1.Syrran
2.Mami
3.Papi
4.Mormor
5.Jemina
6.Mia


Ite oon miettiny että toivoisin Björn Axén Volumasteria, toimiikohan se hyvin, uskon kyl :)

Själv har jag funderat på Björn Axén Volumaster, funkar den, det tror jag nog :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)